Vi har ett look-a-like-par

Fick Facebookmeddelande från gamla studiekamraten Ullis i dag. "Maja, Maja, Maja...vad är det här för PR-kupp??"
Det knöt sig i magen, särskilt när jag såg otrohets-rubriken och mitt namn.
Visar sig att H & jag har ett snyggt look-a-like-par, en Expressen kärleksbloggare. Spännande! :)

Jag har haft semester (ja, lite jobb emellanåt - se bild). Glassat på västkusten, blivit brun och summerfresh. ;) Badat sjukt mycket, grillat på kobbar, läst massa, powergått med Mimmi, ja rejält njutit.
Så här har det sett ut - bl a:













Kommentarer
Postat av: Mart

160 är mer än 150, så var du nöjd :)



Katterna lever, bråket på filmen var det nästa sista riktiga bråket, det tionde (vad jag vet) i ordningen. Men nu så!



Kollade look a liken.. Det var det värsta måste jag säga, försök att räkna ut sannolikheten att ni till och med har likadana solglasögon, haha

Postat av: Mart

Jag tror, helt ärligt, att jag är allergisk mot sommaren.. Så långt tillbaka jag kan minnas har jag alltid varit sjuk under sommaren, aldrig på höst, vinter, vår. Men men, jag lär nog överleva :)



Jag åkte på en sån chock 2006, fick se en bild på mig, i bar överkropp och med ful solhatt på huvudet. Kände dock inte igen bilden, och det visade sig vara min dubbelgångare, tufft tufft :)

2008-07-28 @ 23:14:02
URL: http://mart.blogg.se/
Postat av: anna

hej söt!

men gud va roligt med lookalike-paret! hihi, komiskt :) och guuud va härligt det ser ut med allt badande!! jag blir lite avis :)

du är jättesöt som alltid!



om två dagar åker vi till stockholm, jippi!



kram!

2008-07-29 @ 08:02:57
URL: http://annnatropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback