Jag lever igen

Ja, i går gick jag med och köpte thai. Och i dag har H & jag varit utomhus i vackert väder i fem timmar.
Så här trevligt var det på operan med en Kiss me-drink:



H kysser väl mig inte så gärna ännu. Jag är en slem&snorboll fortfarande. Men jag börjar bli Maja igen.

Vad lär du dig efter 3½ soff&sängliggande dagar då?
- Jo, jag kan OS innan och utan. Det är nåt med OS. Vinter-OS 2006 skedde samma grej.
- Du ska inte krama eller ta i hand med någon förkyld, ha med våtservetter (farmors gamla tips) när du är på stan och tar i massa.
- Top Model säsong 2 är spännande. Jag har bara finalen kvar. Får ta ledigt en stund på måndageftermiddag.
- Filip&Fredrik och alla människor de träffar är underbara. Sett hela säsong två nu av 100 höjdare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback