Jag är 25 nu

Det är en rätt stor dag - som precis har börjat. Klockan är 01:13 och för 25 år och en timma och tio minuter sedan hurrade hela Vänersborg. Då kom jag! Tror att mamma, pappa och Ted-Joel nog hurrade mest.

Jag är ledig, därför jobbar jag extra länge nu. Jag får bestämma över hela dagen (that's skarstedts och franssonska hemmets birthdayrules) och jag har valt:
- frallor till frukost och bär i yoghurten
- en skön stund, bok&magasinblädder på stadsbiblioteket
- mumsig fika på stan
- spontanbesöka nån utställning
- god lunch nånstans
- kanske snygg-boken
- tåg mot Herrljunga
- middag med nära&kära
- tåg hem
- massa h&m-tid!

I kväll fick jag blomster av Ida & Mikael:


Jag blev så här glad:



/ Maja - tjugofem.

Kommentarer
Postat av: Hanna

GRATTIS GRATTIS! Hur känns livet som 25? Själv är man ju fortf unga 24. ;) Hoppas du får en skön 25årsdag! Vi hörs om fre. Kram kram!

Postat av: Mor och far

GRATTIS här också och välkomna hem ikväll!

2008-08-19 @ 13:05:38
Postat av: Ellinor

Grattis, grattis

2008-08-21 @ 12:48:30
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Mims till mor&far

Tack sötnosar! I går blev det testing av chokladkaffebönor. Super! Hörs, puss!

2008-08-22 @ 11:50:57
URL: http://majastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback